Oficina de atención ao doente no Hospital Materno Infantil da Coruña

Tras 9 meses de espera, a Subdirección de Atención ao Paciente e Calidade, da Xerencia de Xestión Integrada do CHUAC, remítenos esta contestación que consideramos relevante, tanto para os usuarios que acoden ao Hospital Materno Infantil, coma para os profesionais de tódolos centros sanitarios.

Xerencia_Final

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Crea un blog o un sitio web gratuitos con WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: